آوشآوش، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

***قشنگ ترین اتفاق زندگی***

دوست دارم

1392/8/25 9:12
نویسنده : مامان معصوم
695 بازدید
اشتراک گذاری

آوشی خوب خودم !!!!!!!!!!

این چند روز خیلی اذیت شدی اول انگشتت لای در موند

بعد تب شدید و یه سرماخوردگی کوچیک

اما !!!!!!!!!!!!!!

خدا رو شکر الان بهتری یعنی میشه گفت تقریبا" خوب شدی

وای خدای من !!!!

حالا مامان می تونه یه نفس راحت بکشه

وقتی مریضی خیلی غصه می خورم دست خودم نیست ؟

خودت هم خیلی اذیت شدی ، یه خورده بهونه گیر شدی

ولی این بهونه ها هم تموم میشه دوباره همون آوشی مهربون و دوست داشتنی مامان می شی

دوست دارم نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان بردیا شیطون
25 آبان 92 12:54
ای جاااااااااااااااااااااااااانم قربونت برم ایشالا همیشه سالم باشی.... که مامانی هم غصه نخوره...گلم
مامان آبتین
25 آبان 92 13:12
ایشالله همیشه سالم و سرحال باشی
مامان امیرشایان
26 آبان 92 14:06
همیشه سلامت باشی قشنگم