آوشآوش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

***قشنگ ترین اتفاق زندگی***

جابجایی صنلی ها

1392/9/10 9:14
نویسنده : مامان معصوم
693 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا" یک ماهی میشه !!!!!!

آوش جوجه ما ! تا مامان می خواد ظرف بشوره یه صندلی رو هل میده و

میاد کنار مامان و میگه من بلدم من بلدم !!!!! متفکر

موقع آشپزی با یه صندلی دیگه میاد کنار مامان و

دوباره میگه : یه لحظه اجازه بده  یه لحظه اجازه بده " من بلدم "

یه صندلی دیگه هم کنار " ادویه جات ( که همشون رو از دست آوشی خالی کردم ) و شکر و قند و ...." 

مامان هم وقتی آوش میگه من بلدم " با لحن خاصی میگم بلدم بلدم"

خنده آوشی هم کلی می خنده و ذوق میکنه ؟ خنده

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان کارن
10 آذر 92 18:06
الهی الهی آوشی جونم خیلی بلا شدی ها می خوای به مامان کمک کنی عزیزدلم؟؟؟؟؟
مامان امیرشایان
10 آذر 92 20:14
آفرین پسر کمک کن