آوشآوش، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

***قشنگ ترین اتفاق زندگی***

مروری بر خاطرات 3 با عکس

1392/6/20 12:58
نویسنده : مامان معصوم
587 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا عکس قدیمی پیدا کردم ....!!!!

همچین می گم قدیمی

هر کی ندونه میگه مال 100 سال پیشه

نه جونم

مال 1 سال پیشه ؟؟؟؟؟؟؟

 

پتو 

پتو مال منه ، به کسی نمی دمش

تب

اینجا 4 ماهه بودم ، واکسن زدم

وای چقدر تب می کردم ، مامانم تمام شب رو  تا صبح بیدار بود

آخه مواظب من بود تا تبم شدید نشه

مرسی مامان

 خنده

عید 91

هدیه

این لباسم رو دوست بابام از خونه خدا آورده

خوشگله ، آره

شکلک

بهار 91 " قلعه سنگی "

اینم یه ژست خیلی جدی

هم

هی نفس کش

بیا جلو

 

خواب

بغل مامانم خوابیدم

رفته بودیم بانه ، خونه دوستای مامان و بابام

اما اینجا اومدیم بیرون ماهی کبابی بخوریم

 

اتاق

منو بخورید ، منو بخورید

 

ساکت

 اینجا خیلی با ادب شدم

متفکرالبته خیلی متفکر متفکر

 

خونه

چهار دست وپا

پارک ساحلی " پارک نسترن "

اردیبهشت 91

 

فیس فیس

فیس ، فیس وسواسی شدم

همه چی کثیفه

 

بی تفاوت

 

 

 


 

 


 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)