آوشآوش، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

***قشنگ ترین اتفاق زندگی***

روز جمعه و پارک همراه عکس

1392/6/20 12:59
نویسنده : مامان معصوم
718 بازدید
اشتراک گذاری

من و مامانم با هم رفتیم پارک بانوان

من پسرم ام چون کوچولوام میتونم برم پارک بانوان

کلی سرسره بازی کردم

می خواستم با 1 دختر و یه پسر دعوا کنم اما......

مامانم گفت که این آجیه ، اون یکی هم داداشه

واسه همینم باهاشون دوست شدم

اخه من می خواستم فقط خودم بازی کنم

نه نه نه !!!!! من نباید خودخواه باشم

باید با همه دوست باشم

بعدش چند تا عکس انداختم

سرسره

اینجا می خوام از سرسره بیام پایین

 

ملودی

می خوام یه عکس خوشگل از مامانم بگیرم

اما!!!!!!!!!

نمی تونم

چون کوچولوام

 

عکس

عکس

هم خسته شدم

چرا من کوچو لوام ؟؟؟؟؟

 

پاپکرن

بفرمایید " پاپکرن "

پاپکرن2

پاپکرن 4

پاپکرن5

به به ؟؟؟ به به !!!!!!

مال خودمه

پاپکرن6

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)