آوشآوش، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

***قشنگ ترین اتفاق زندگی***

حرف زدن

1392/6/19 13:00
نویسنده : مامان معصوم
285 بازدید
اشتراک گذاری

1392/05/05

سلام به همه کسائی که میان تو وبلاگ من و خاطرات منو میخونن

مامانم میگه :

بعضی کلمه ها رو اشتباه اما"شیرین " تلفظ می کنم

مثل :

***********

بابا : باوا                                              عقب: عبق

خاله : گاله                                           خدا : گُدا                                      

عمو : عم                                             پرهام : پَ

دایی احمد : دایی ابت                             کجا : گجا                         

دایی محمد : دایی مُ                               مرسی : مسی                            

خرس : گِس                                         بغل : بگل

گریه: گیه                                             برگه : بگه

بله : بَیه                                              

گربه : میو

اسب : ابس

***************

امروز صبح که بیدار شدم دیدم مامانم نیست ، با دوتا دست کوچولوم می کوبیدم به در و گریه می کردم و مامانم رو صدا می زدم وقتی دیدم خبری نیست اومدم تو رختخوابم و با ناراحتی لم دادم تو رختخوابم بعد بابایی با مامانم تماس گرفت .

ولی من با مامانم صحبت نکردم ... چون از دستش دلخورم

خیلی زود دلخوریم برطرف شد ... با مامانم کلی صحبت کردم 

حالا بابام منو برد پیش خاله و مادر جون

وقتی خاله از پله ها پایین اومد دیدمش و بلند بلند داد زدم گاله گاله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)