آوشآوش، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

***قشنگ ترین اتفاق زندگی***

مروری بر خاطرات 2 با عکس

1392/6/20 12:58
نویسنده : مامان معصوم
175 بازدید
اشتراک گذاری

 

اولین عکس

این اولین عکس پسرم آوشه

وقتی دنیا اومد چند روزی تو بیمارستان بستری بود

الهی مامان فدات شه

 

شکار

پنجمین روز تولدت

ساعت 2 یا 3 نیمه شب

 

 قبل از 40

 قبل از 40 روزگیت

" این عس رو خاله محبوب (خاله مامان) گرفته "

 خواب1

 خواب آروم و دوست داشتنی با و دست مشت کرده

برنامه امشب سینماهای کشور

 

 

خواب 2

 " بدون شرح "

 

خواب3

 خواب4

 

خواب5

 خواب6

 خواب7

خواب آوش و هنر عکاسی دایی ابت

پس 

پس1

وقتی یه خورده بزرگ شدی و حرف زدی به پستونک می گفتی پس 

خیلی زود پستونک رو ازت گرفتم

نمی خواستم عادت کنی

اصلا" اذیت نکردی

 

خنده

من و بابا چقدر منتظر خنده هات بودیم 

قربونت برم با این خنده شیرینت


خنده1

 الهی مامان فدات شه

 

نگاه 

شاهزاده مامان

 

دایی

 اینم آوش با دایی احمد وقتی کوچک بود

 

بابا

دوست دارم بابا

 

بدون شرح 

بدون شرح

بدون شرح

 بدون شرح

آوش حاج آقا شده

 

عشق

جان

ای جانم قربونت برم

جان1

خنده بی دندون

بی دندون مامان

کلاه

وخوام

من عکس وخوام

 

بابا و من

 سه نفر

اینم من و بابا و آغا جونم

این جا مخملکوهه اردیبهشت 91

من 7 ماهمه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)