آوشآوش، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

***قشنگ ترین اتفاق زندگی***

تکرار کلمات

1392/7/27 11:58
نویسنده : مامان معصوم
641 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر خودم سلام

چند وقته شما تمام تکه کلام های مامان رو برا مامان استفاده می کنی

مثلا"  : دوتا دست کوچولو و لطیفت رو حلقه میزنی دور گردن مامان وبا اون لحن قشنگت

میگی " جیگرم " " عشقم "یه بوس گنده هم از لپای مامان می کنی

این جمله رو هم خیلی تکرار می کنی " مامان بابا دوست دارم "

طبق معمول همین الان دلم هواتو کرد

دوست دارم یه لقمه چپت کنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 15:18
قربونت برم شیرین زبون.....
مامان امیرشایان
29 مهر 92 0:50
خدا حفظش کنه برات معصومه جون


ممنون عزیزم ، به امید خدا پسر شما هم و همچنین همه بچه های دنیا همیشه صحیح و سلامت باشند.
مامان اهورا
29 مهر 92 11:40
واااااااااااااااااااااااااااااااااایدلم غش رفت یه لحظه بغلش کنم...قربونت برم من با این شیرین زبونیات.
مامان کارن
30 مهر 92 18:41
واقعا که جیگر و عشقی خوش زبون